کلیک‌یاب چگونه کار می‌کند

اگر قصد تبلیغات آنلاین دارید، کلیک‌یاب می تواند تبلیغات شما را در بیش از ۲۰,۰۰۰ وبسایت‌ و اپلیکیشن‌ تلفن همراه به نمایش بگذارد. ما واسطی هوشمند بین شما و وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلفن همراه هستیم.

اعداد روی نمودار

بیش از ۵۰ میلیون نمایش روزانه‌ی آگهی، گواهی بر گستردگی شبکه‌ی نمایش کلیک‌یاب است. با این شبکه‌ی گسترده، میتوانید به سرعت دیده شوید، مشتریان جدید و وفادار پیدا کنید و به هدف خود از تبلیغات آنلاین نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

مشتریان

پیک یویو

پیک یویو چند هدف مختلف را در دنبال می کرد، اولین هدفی که پیک یویو دنبال می کرد فروش محصولی جدید بود که به تازگی به پیک یویو اضافه شده بود، این محصول قاب آیفون با طراح دلخواه بود، دوم هدف پیک یویو افزایش نرخ تبدیل به مشتری بود.

پیک یویو ۲ کمپین در کلیک یاب ساخت، کمپین اول با موضوع چاپ روی قاب آیفون بود برای یافتن کسانی که از آیفون استفاده می کنند و با برند و محصولات آپل آشنا هستند هدف کمپین را روی سیستم عامل IOS و MACOSX قرار داد...

بیشتر بدانید...

البسکو

البسکو.کام یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد، البسکو.کام علاوه بر جذب بازدید کنندگان جدید قصد داشت نرخ تبدیل به مشتری را نیز افزایش دهد.

البسکو.کام ده ها دسته بندی برای محصولات اش دارد نمی تواند تنها با یک کمپین تبلیغاتی و با موضوع ثابت به نتیجه مطلوب رسید، از این رو البسکو.کام برای چند دسته بندی عمده مانند الکترونیک، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی...

بیشتر بدانید...